ozr42 atosum evet o zaman pişik olmuştu günde 9 a kadar çıkmıştı bez sayısı . Suluydu yani . Rotavirüse bakıldı . Gizli kan varmı diye felan hep baktılar
melikejdkdkd atosum doktorlar bebekte süren her hastalık için üç gün süre verir, üç günden fazla sürüyorsa doktora götürmek gerek enfeksiyon olabilir diye