ozr42 atosum bizim 10 gün sürdü . Hatta dişten kaynaklı değildir diye götürmüştüm doktora artık . Tahliller yapıldı hepsi temiz çıktı . Doktor dişe bağladı artık .
melikejdkdkd atosum doktorlar bebekte süren her hastalık için üç gün süre verir, üç günden fazla sürüyorsa doktora götürmek gerek enfeksiyon olabilir diye
atosum ozr42 ay bizde aynı durumdayız kan ıdrar hepsine bakıldı hıcbsyı yok ama isal biraz anltrmsnz nasıl oluyor isali pisik vs oluyomı
ozr42 atosum evet o zaman pişik olmuştu günde 9 a kadar çıkmıştı bez sayısı . Suluydu yani . Rotavirüse bakıldı . Gizli kan varmı diye felan hep baktılar
ebruyalcin04 Doktorlar diş çıkarmak ishal yapmaz diyorlar ama bencede var benim oğlumda diş çıkarırken ishal oluyordu 4 gün falan sürüyordu en fazla geçiyordu