zeynepblue 22. Günde öğrendik. Relaktaz damla verdi doktor laktoz toleransı dedi laktozsuz mamaya geçirdi. Çocuğum saha biberonda ya da memede yerken alttan çıkarıyordu. Sümüksü mukuslu kaka devam etti. Yatış yapalım amip dedi. Başka doktor buldum. Amip değil süt alerjisi var ne yatışı dedi. 10 gün oldu diyet yapıyorum reçeteli mama kullanıyoruz azaldı kaka ve mukus normali durum dedi doktorum. Hala mukus var ama normal olabilir bu kadarı diyor 1 ay 4 günlük bebeğim. Süt alerjisi mi teyit ettirmenizde fayda var