Benim kızıma da süt proteini alerjisi teşhisi konuldu ama çevremdekiler alerji değil her yenidoğanda olur kendine de bebeğine de eziyet edip kalsiyumdan eksik kalma boşuna, böyle devam edersen meme reddi yapar her doktoru dinleme diyorlar iyice kafam karıştı. Bir doktor kolik demişti, bir diğeri gazı var gece meme verme demişti, biri ön sütünü 10/20 ml sağ öyle meme ver demişti, şimdiki de biri süt alerjisi diyor… 79 günlük, sadece anne sütü alıyor. Memeye ilk aldığımda heyecanlanıyormuş gibi oyalanarak tutuyor, ortalama 5/7 dk aralıksız emiyor sonra başlıyor kıvranmaya, karnı gurulduyor, kendini sıkıyor haliyle de kusuyor hemen omzuma almazsam. Gazını zor çıkartıyoruz, bir eşim alıyor bir ben alıyorum sırtını ovalamaktan perişan ediyoruz yavrumu 😕 Genelde günde 1 kere kaka yapıyor, çok ıkınıyor zorlanıyor, asitli keskin bir kokusu var ve gürültülü, mukuslu ipliksi hardal rengi ve sıvı. Ne yapmam lazım Allah için biri bana akıl versin şaştım kaldım, verilen ilaçlarda tembellik yapacak alışacak diye korkuyorum.