baltanemm ya canım benim :( benim de 3.5 aylık bebeğim ailem uzakta eşim de sabah erken gidip akşam 11 e kadar çalışıyor evde huysuz ama dışarda sakin bir bebeğim var her gün takıyorum kanguruyu dışarı çıkıyorum fiziksek olarak çok zor ama sürekli o ağlama sesi insanı daha çok yıpratıyor o yüzden belim ağrıyor akşama kadar zor ama daha rahat geliyor sana da tavsiye ederim evde de kanguruya takıyorum yüzümü öyle yıkıyorum yemeğimi öyle yiyorum duşa da bebeğimle giriyorum mental olarak iyi geliyor