baltanemm Merhaba, bende desteksiz büyüten bir anneyim 8 aylık şu anda ve sizi çok iyi anlıyorum. 6 aylık dediniz iki haftadır huzursuzmuş diş dönemine giriyor olabilir mi.? Biz 4 te başladık bu huzursuzluklara dişler erken başladı. Bağırma konusuna gelince elbette daha çok küçük anlamaz ve onun bütün dünyası şu anda sizsiniz :) sadece gözlerinize baksa bile stresinizi alır kendine, sütten bile geçer. Her ne kadar hatırlamayacak diye dusunsekte bilinc altında ana rahminden itibaren her travma kalır. Bu bağırmayın diyen anneler hic mi bagirmadi ya da bagirmayacak? Aslında onlara değil kendi sinirimizi boşaltmak için çığırıyoruz 😊 tabii olmasa daha iyi. Sadece 10 saniye derin nefes alıp verin sakinleseceksiniz çok denedim oldu şimdi eski fotoğraflarına bakıp ay ne çabuk geçti 8 ay hic anlamamışım keske şöyle yapmasaydım boyle yapmasaydım da onu hep kucaklasaydim diyorum ve hep kucağıma alıyorum. Zaman çabuk geçiyor rahatlayacagimiz günler de gelecek ve mis gibi hayırlı evlatlar yetiştireceğiz inşallah. 🌸 eğer sonuc diş ise dişi için tetagil kullanmani tavsiye ederim. Sağlıkla, bol uykulu ve sütünüzle kalın 💕