Ozge_5555 ben hamileliğim boyunca kullandım, kullanmasam daha büyük zararları olacaktı. İkizlerim sağlıklı şekilde doğdular şükür. Doktorla kar zarar oranına bakarak ilerleyin sizde. Benim ailemde genetik anksiyete, benim peşimide bırakmıyor ne yazık ki.