yavruaslanlar hayır yuvam İstanbul değil, çalışmıyorum Belediyelerin kendi bünyesinde çalışanları için kreşleri oluyor belediye binasına çok yakın bir lokasyon da bizim de yaşam köyünde bir kreşi var ilk önce çalışanlara sonra orada ikamet edenlere kura sistemi ile öncelik tanınıyor zaten 70 kişilik bir okul totalde az insan alınıyor