Good_mother hangi ildesiniz bilmiyorum ama benim görümcem kızını özel kreşten devlet kreşine almıştı. İstanbul Göztepe de oturuyorlar, oranın kreşi çok iyiymiş, şöyle böyle anlatıyordu. Ama 1 ay sonra eski kreşine geri aldılar. Neden niçin detayını hatırlamıyorum, ma hiç memnun kalmamışlardı.
Benim de yeni işyerimde kreş var, ücretsiz. İyi de kreş ama kızımın devam ettiği kreşten almak istemedim. Yani içimden mevcut kreşi değiştirmek gelmedi. Büyük kızım da ordan mezun. Eğitim yaklaşımlarını seviyorum. Bizim kreş de o civarda fiyatı. İyi araştırıp karar vermek lazım.