Merhaba. Eşimde göz tembelliği olduğu için risk nedeniyle bebeğimin rutin olarak göz kontrolünü yaptırıyoruz.
Son kontrol birkaç gün önce yapıldı. Miyop astigmat 3 derece civarında ancak dereceler her iki gözde de aynı olduğu ve şaşılık/kayma da olmadığı için tembellik şüphesi şu an yok dedi doktorumuz.
Acaba sizinkinde de tembellik olabilir mi? Doktorunuz ne dedi? Tembelliğin erken yaşta tedavisi münkün, biliyorsunuzdur.
birtanecikoglum Doktorumuz Medipol Mega Hastanesinden Doç.Dr. Funda Dikkaya. Çok ilgili ve bilgili.