Zese 40-45 arası mesaiyle değişiyor 45i geçmez. ama geçiniyoruz. Borçumuz varken biraz zorlandık şükür bitti. Şimdi daha rahatız. Birikimde yapabiliyoruz borcumuz var gibi düşünüyoruz ama daha esnek. Bu ay arabanın kaskosu sigortası girdi o yüzden birikim yok mesela. En azından gram almaya çalışıyoruz akmasada damlar misali. Biraz neler yapıldığınada bağlı yetmeme durumu. Bende eşimde kafe kafe gezmeyi sevmiyoruz kırk yılda bi nargile içeriz oda belki 6ayı geçmiştir gitmeyeli. Ama aşa yukarı her hafta dışarda bi kere yemek yeriz lüks bi restoran değil tabi 😅 oğlumu spora yolluyorum onun gideri sabit ondan kısmadan kendi yağımızda kavruluyoruz çok şükür.