ayhat uzmanlar 3 yaşında gitmeli diyor yani bende onları dinlemeyi düşünüyorum..iki sene özele yollarım daha sonra devlete vermeyi planlıyorum şu an 2 yaşında her şeyi öğreniyorlar paylaşmayı, yeme alışkanlığı,sorumluluğu,sabretmeyi dualar öğretiyorlar ve emin olun evin içinde yetemiyorsunuz ona şu an bir an önce üç olsada yollasam diyorum parka çıkartıyorum ama her gün değil çocuk çocuğu istiyor ..