ayhat 2yaş tam özellikle anneye yapışık zamanları ama 3yaşta evde yetememeye başladığınızı hissediyosunuz. Hele de şimdi yaz aylarında aşırı sıcak, gündüz evden dışarı çıkılmıyo, duvarlar üstüne geliyo gibi olduğundan sebep heralde benim kız düz duvarda yürümeye çalışıyo😁 ilk hafta oryantasyon 1saat, 2saat alıkoyuyolar. Sonraki hafta sabah getirin öğlene alın diyolar, sonraki hafta öğle uykusunu uyuyup uyansın alın diyolar diye süreyi çocukları yıpratmicak şekilde yavaş yavaş uzatarak kreşe alıştırdı bizimkiler. Şimdilerde kızım hafta sonu tatili gelsin istemiyo😄 kreş kabul saati en erken 8buçukken 7de hadi okuluma gidelim diye kalkıyo yataktan🤷♀️