biyb annemiyimneyim sizin bebeğiniz kaç aylık bugün 1 paket daha aldım 2 numara o bitsin tekrar 3 kullanıcam artık bu bitene kadr da 3 tam olur heralde
annemiyimneyim biyb 2.5 aylık bugün iki numara bitti daha almam bende üçle büyük müyük idare edicez☺️
aselkussum kucumsu ay evet ya 4 bizde sizdryo çünkü kenarları boş kaliyo 3 de hafiften sıkıyo azıcık kilo alsa tamam olacakta işte keşke alsa