kucumsu Molfix 3 numara küçük geliyor sızdırıyor, Molfix premium 4 numara büyük geliyor. Sleepy 4 numara külot bez aldım, o da biraz büyük sızdırıyor. Yok mu ikisinin arası bir bez?
momas kucumsu küçük gelmesindense bence 4 ten devam edin bi süre sonra zaten poposu büyüyor. Mesela bize de şu an 5 tam ama hafif sanki küçük gelmeye başladı 6 alsam belki büyük olacak😂 ama darlaşınca 6 alıcam zaten çıt çıtlı body tutuyor bezi
biyb kucumsu bebeğiniz kaç aylık bizde molfix 3 numara kullanıyoruz ama büyük gibi 2 de küçük gibi karar veremedim
organikirmik kucumsu belden büyükse bel kısmını katlayın yenidoğanda yaptığımız gibi, büyük bez iyidir ferah ferah 😅
kucumsu momas ya öyle de body sıkıştırıyor gibi oluyor kendisi de rahat olmuyor 😞 bi de o da sızdırıyor zaten 😅 ben mi bağlayamıyorum anlamadım ki 😅
kucumsu organikirmik mecbur öyle yapıyorum ama bu sefer de kendisi rahat edemiyor gibi tutup çekmeye çalışıyor 😅
kucumsu Kizarmisdondurma altlı üstlü sağlı sollu çaprazlamalı bir sürü şey denedim yine olmuyor 😅 aydınlatın bizi nedir bu işin doğrusu
sarikavun kucumsu sleepy bedenleri molfiksten daha kucuk normalde ama kilot bezi bilemicem ben sleepy bionatural kullaniyorum mlfiksten kalip olarak kucuk onu biliyorum bionaturalin 4 numarasi olur gibi geldi ama cirtli kilot olani bilmiyom
biyb annemiyimneyim sizin bebeğiniz kaç aylık bugün 1 paket daha aldım 2 numara o bitsin tekrar 3 kullanıcam artık bu bitene kadr da 3 tam olur heralde
eymenku kucumsu benimde öyle oldu ben büyükten devam ettim 3 ün yanları sıktı bacağında iz yaptı 4 baya büyük geldi dışardan belliydi büyük olduğu üstünde yazan kilosu gelmeden geçmiş oldum 4 numaraya