cauuv2
Ya biraz rahatliktan ziyade doktorum vefat etti. Bir daha oraya gitmek istemedim açıkcasi. Cok etkilendim. Onun gibi birisine de denk geldigim icin cok şansliym. Üniversite hastaneleri hep stajer dolu. Ordan oraya sürükleniyor insan. Duzgun birisine denk gelmeyince