cauuv2 MayaliHamur ne bilim yaa off sıkıntılı bi muayene. Acaba sey düsündüm gitsem ama vajinal degil karından muayene istesem kabul edermi
gokcen_ cauuv2 Ben sezeryandan bir hafta sonra gittim sonra 40ında gittim ,içim de rahat etti.Şimdi olmayacak bir aksilik beni bulmasın diye kontrol ettirdim.Doğumdan sonra rahimin durumuna demirime filan baktı,smear testi oldum bide.
Babyboysmother cauuv2 52gün sonra olmuştu ilk ilişkimiz. İlk defa sizden duyuyorum duruma göre yasaklandığını. Bana korunma yöntemlerini konuşalım dediği için rahattım. Öyle bi durumunuz olmuş olsaydı mutlaka gelin böyle böyle durum var sizde derdi bence. Ama yinede gidin içiniz rahat etsin.
Babyboysmother cauuv2 zannetmem farklı şeyler çünkü🤭. Bence zaten vajinal kontrol yapmaz size sezeryen yerinize bakar ve korunma yöntemlerini sunar. Ona göre hap vs ya da spiral önerir. Ben 1 hafta sonra gittiğimde bile vajinal kontrol yapmamıştı sadece kesi bölgeme bakmıştı.
cauuv2 kuzeymom28 aynı doktora gittim ilk gebeligimde almıstı. Smear testi şey oluyo allah korusun rahim agzı kanseri vsrmı yokmu onu alıyo sonuc 10 gün sonra cıkıyo
cauuv2 Babyboysmother kuzum ben 2 sezeryan olduk ikisinde de aynı doktora gittim ilk gebeligimde bi hafta sonra gidince karından baktı 40ında alttan bakmıstı yine öyle yapar diye düşünüp korkuyorum işte
Babyboysmother cauuv2 heee o zaman bilmiyorum kuzu. Tedbir önemli yasaklı bi durum varsa gitmelisin bence artık kafaya taktın onu sen bi kere)). Bişey değil 2 sezeryeni atlatmışsın 2dk alttan muayeneyemi korkutur seni🤭. Uzun sürmüyor zaten biliyorsun en azından kafan rahat eder. Sabret 2 dk
cauuv2 kuzeymom28 yani her doktor alıyo mu bilmiyorum ama benim doktorum her dogum sonrası alıyo o testi
mymom81 cauuv2 Valla bende korkudan gitmedim. Normal dogum yaptim. 2. Cocugum. Üniversitede yaptim dogumu. Bana cok uzak. Bebegim zaten cok huysuz bi ara gidicem insallah.
mymom81 cauuv2 Ya biraz rahatliktan ziyade doktorum vefat etti. Bir daha oraya gitmek istemedim açıkcasi. Cok etkilendim. Onun gibi birisine de denk geldigim icin cok şansliym. Üniversite hastaneleri hep stajer dolu. Ordan oraya sürükleniyor insan. Duzgun birisine denk gelmeyince
cauuv2 Babyboysmother evet yaa amaaan nolcaksa olsun gideyim ben yarın😂 beni iyi anlamıssın kafaya taktıgım icin sormustum😂 bide cok tuhaf yarın 40 ımız cıkmıyor 35 günlük olcaz yarına vermis randevu😂😂