srnkbra Öncelikle sakin kalın kendinizi üzmeyin zaten doktorumuzda dedi bu şekilde kendinizi suçlamayın diye 3-6 yaş aralıklarında oluyor sık oluyor bazıları geçici iken bazıları kalıcı ama telaşlanmayın ailede bu problemi yaşayan yoksa yani genetik degılse uzman yardımıyla aşarsınız..Bir süre gözlemleyin gecmezsse konuşma dil terapıstıne bir görünün derim her çocuğun gelişimi farklı çünkü yanlış yönlendirme yapmak istemem bizimde aynı durum oldu ama gectı sonrasında sadece konuşurken cümlesini bölmeyin ve bu konuları yanında konuşmayın normal rutin hayatınız nasılsa sanki o şekilde normal akıcı konuşuyormuş gibi iletişim kurun onu dinleyin doktor 6 aya kadar devam eder gecmezsse gelin dedi mesela bizim o kadar bile sürmedi 1 buçuk 2 ay sonra kadar kendılıgınden geçti çok şükür 🤲🏻sabırlı olun bir süreç gibi düşünün inşallah sizde çabucak atlatırsınız geçmiş olsun 🌷