Merhaba benim kızımda da mart ayında başladı babasında malesef var. Terapiste gitmiştik 6 ay içinde kendiliğinden geçeceğini düşünüyorum yüksek ihtimalle demişti. 6 ay dolmak üzere tekrar gideceğiz sanırım genetik olduğundan geçmedi..😔 2 ay öncesinde baya azalmıştı geçiyor diye çok sevinmiştim ama tekrar arttı bazen cok artıyor bazen çok azalıyor bilmiyorum nolucak en azından erken tedavi ile geçecektir diye ümit ediyorum