Ben de öğretmenim ve bebeğim üç aylıkken çalışmaya döndüm. Hiç pişman değilim. Hem paramı kazandım hem sosyalleşmiş oldum ve bebeğime her gün enerjimi toplamış bir şekilde geldim. Sabahları hazırlanırken yanımda şarkılar söyleyerek oyunlar oynatarak hazırlanıyorum. İş tamamen sizde bitiyor. Bebeğinizle kaliteli zaman geçirirseniz bağınıza hiçbir şey olmaz. Kızımla benim aramda çok güzel bir bağ var. Tabi burada iş koşullarınızın ağır olmaması önemli. Akşam geç saatlerde çıkacağınız bir işiniz varsa evde kalıp bebeğinizle ilgilenmeniz çok daha iyi olur. Ama maddi koşullar anneleri zorluyor. Sonuç olarak o sizin bebeğiniz, sizin hayatınıza doğdu. Herkesle bir olmaya çalışmasın kimse. Sizin koşullarınız neyse bebeğiniz de buna adapte olarak büyüyor. Siz onu çok sevin bol bol öpün, bebekler anlar ❣️