diloss642 ben 2 yaşı bekliyorum ona bile küçük diyorlar hayta burada 3 yaşa 4yaşa bile küçük diyenler var ,ben sizin yerinizde olsam 1yaşi beklerdim çünkü günde 3saat orada kafam şişer hazırlanması gitmesi gelmesi derken 1saat daha gider , ve bebegin ek.gidq süreci zorluyor insanı sabah kahvaltısı akşamı ara ogunleri derken gece uykusuzluk vs bence ekstra yorulursunuz alacağınız para bu yorulmaya değer mi bilmiyorum kendiniz analiz edersiniz ,1yaşta en azından uykular uzuyr ek gıda düzene giriyor