melekleriminannesi bebeğim doğduğunda üç gün sütüm gelmedi daha sonrada hiç yetmedi bebeğim hep iştahlı bir çoçuktu hep meme+mama şeklinde besledim beş ay bu şekilde ilerledim şuan beş ay 23 günlük sadece mama şeklinde ilerliyorum çünkü sütüm bitti kimseyede bi açıklama yapmıyorum kimsenin dediğinide umursamıyorum sizde takmayın bebeğiniz için en iyisini siz bilirsiniz sonuçta