Çok sinirliyim nedense sütüm var ama az daha 13 günlük bebegım sarılık sınırda çıkmıştı dün tekrar baktırdık 10 du sürekli herkes emzir diyor insanlara laf anlatıyorsun emmiyor beni sağıp veriyorum diyorum emzir diyor sinirim bozuluyor. Mamada veriyorum şuan en azından çocuğum toplansın diye yani sorum şu hiç sütü olmayan anneler napıyorsunuz yani nasıl bir psikoloji içindesin neden insanlar sürekli sütü olmayana gelmeyene emzir diye diretir anlamıyorum ..