Atlsbtnannesi yaaa aynı kiloyla hamile kalmışız ben 90+ ile doğuma girdim yani en son moral bozukluğu ile tartılmadım ama kesin 93 olmuşumdur ama çok şükür doğumdan bir hafta sonra 78 indim ve hala da 78 79 arası gidip geliyorum 1 kg bile veremedim daha 4 buçuk aylık olduk