Benim bebeğim de 7 aylık oldu. Zamanında düşük kütleli doğduğu için bende sürekli yedirme çabası var ne yazık ki. Bebeğim 2 hafta önce tamamen emmeyi bıraktı. Muhtemelen postu açan hanım efendiyle aynı sebepten. Hem mama hem ek gıda üzerine de anne sütü olmadı.
Ben de 2 ana 1 ara öğün gibi ek gıda veriyorum. Ama bu bile mama alma oranını azalttığı için 2 öğüne düşürsem mi diye de düşünüyorum. 4-5 kere mama veriyorum gün için de. Önceden 5 ölçek mama içebiliyordu ek gıda döneminde 3-4 ölçek içebilşyor. Sanırım biraz fazla yükleme yapıyorum. Pütürlü taneli gıda verebiliyor musunuz? Şuan ben onu denemeye çalışıyorum bugün kahvaltısına muzlu pankek yapmıştım. 3-4 kere öğürdü yerken en son öğürüşünde herşeyi çıkarttı. Bu şekilde mi alışıyor acaba bebekler taneli yapılara?