mryematls bir yumurta tam bitiriyorsa mamaya bile gerek yok, ama çeyreğini falan yiyorsa bir şey diyemem, oğlum 3 yaşında tek yumurta yiyor kilosu da boyu da çok iyi. Mamanın fazlası da zarar boşa mide büyütur, ne güzel ek gıdasını alıyormuş, yemeklerin yanına bol lifli yiyecekler de verirseniz kabız olmaz. Tabi siz daha iyi bilirsiniz çocuğunuzu ama o kadar yemeye sütünüzün azalması normal