Birdunyabircennetannesiii Bütün devlet anaokulları mı 1 Eylül’de açılıyor acaba? Yani bizimki okul içinde değil ama devlet anaokulu
eceonon sadecoffeee ilk gğn zaten bir saat falan durursunuz öğretmen anlatır grup açar. Şu an mesai saatinde değiller 1 eylülde okul toplantıları yapılacak orada kararlar alınacak size bildirilecek.
zarifhanims sadecoffeee Oryantasyon haftasında genelde öğlene kadar oluyor. O hafta aileye beslenme listesi veriliyor, evden hazırlanıyor. Malzemelerinde listesi o hafta veriliyor, belli bir güne kadar tamamlanması isteniyor