binnur64 Rabiiul merhabalar hâlâ memnun musunuz acaba kullanımı kolay ve hafif mi biraz anlatır mısınız özelliklerini kaç dakika şarjı yetiyo
Rabiiul binnur64 evet memnunum çok hafif diyemem fantomlar tüy gibi kalıyor çünkü bilirsiniz , şarjı moduna göre değişkenlik gösteriyor turboda çok şarj yiyor evim 1+1 eko veya normal modda süpürürsem 3-4 gün yetiyor günde 2 bazen 3 kez sürüyorum