hazal3421 Kızlar uygun fiyatlı memnun kaldığınız ve nerde aldığınız dikey Süpürge modellerinizi söylermisiniz acil yarın almam gerekiyor 1 haftadır bozuldu ve evim çok kötü durumda başıma ağrılar giriyor 🤦
Rabiiul hazal3421 kayınvalidem hediye almıştı Philips Aqua plus 8057 modelini çok severek kullanıyorum
Pirasalipuding Kitsu dikey değilde normal elektriklim bosh benimde ve senelerdir tık yok çok memnunum 💕
binnur64 Rabiiul merhabalar hâlâ memnun musunuz acaba kullanımı kolay ve hafif mi biraz anlatır mısınız özelliklerini kaç dakika şarjı yetiyo
ebruhasturk hazal3421 xioami kullanıyorum farklı başlıklarıda var görsek açıdan da ince ve kullanışlı ben çok memnunum