Elis61 Benim hamileliğimin son ayları başlamıştı bu durum doktorum zayıf olduğum için belime fazla yük binmesinden kaynaklı olduğunu söylemişti. Doğumdan sonra da devam etti bir süre, şu an sürekli olmuyor fakat ara ara yaşıyorum aynı durumu, kızım kucağımda fazla durduğu zamanlarda. Sanırım ağırlıktan dolayı oluyor bir de sezeryan yaptıysanız doğumu sonrasında ağrı hep kalıyormuş ara ara yokluyormuş bilginiz olsun 🌸