kızlar selam, doğum yaptıktan bir kaç ay sonra belimden bacağıma ağrı girmeye başlıyor ve sol bacağım aksıyor elektrik çarpması gibi.. aynı durum hamileliğimin sonlarında da gerçekleşmişti fakat doğumdan hemen sonra geçmişti neden tekrarlar acaba ? yaşayan var mı aranızda ?