Alparslanim1 ne kadar zamanda sonuç alabileceğiniz aslında bir çok şeye bağlı. Çocuğun durumuna, seans sıklığına, öğretmenin bilgisine göre değişiyor. Biz 1 yıl kadar Ergoterapi aldırdık ergoterapinin son 3-4 ayı ergoterapinin yanın hareket eğitiminede başladık. Ergoterapiyi ilk baş haftada 4 saatle başladık 9 ay böyle gitti sonra 2 ye düşürüp 2 saatte hareket eğitimi aldırdık 5 ayda öyle gitti son 3 ayda haftada 2 saat hareket eğitimi aldırdık arada maddi olarak zorlandığımız dönemlerde ara verdiğim zamanlarda oldu yani bizim toplam 1.5 yıl gibi sürdü. Ara vermeseydik 1 yılda biterdi diye düşünüyorum. Ama bu süreçte birde şöyle bir durum oldu. Başladığımız kurum gerçekten çok çok iyi bir kurumdu sonrasında biz ilçe değişikliği yaptık ve taşındığım ilçede bir özel eğitim merkezine devam ettirdim oğlumu 2 ay falan oraya devam etti ama çocuk inanılmaz geriledi üstelik birde oyun terapisine başlamıştık. Yani ders aldırdığınız öğretmen çok önemli.