Bebeğim 19 aylık oyungruplarına götürüyordum fakat arkadaşlarıyla etkinlik yapmak istemiyordu, kuma vs dokunamadığından ağlıyordu masada oturup onlarla oynamak istemiyordu. Öğretmen hassasiyet oluştuğunu söylemişti
Hamura vs de dokunamıyor huylanıyor yeme problemımızde var eline herşeyi alıp yiyemez katı gıda ıle alakalı sorunumuz var.
Tatile götürdüm asla kuma dokunamıyor sahilde durmak istemedi. Bağırıyor ona oyun oluşturuyorum fakat kıyamet kopuyor kum biyerine değdimi sizce biterapist ile ilerlemeli miyim hem yeme hemde bu hassasiyetten dolayı yaşayan oldu mu yoksa zamanla geçebılcek bir durum mu ?