yagizzeynep canbartuuu daha 12 günlük öbür memeyi de tutmuyordu 3 gün oldu ona da alıştıralı elle pompayla da sağım yapıp denedim ama tutmadı malesef
canbartuuu yagizzeynep daha çok küçükmüş 🥹 Hastanelerin emzirme danışmanları oluyor erişiminiz varsa gitmenizi öneririm
kbrhrn yagizzeynep benim de aynı şekildeydi, emmediği taraftan koltuk altına alarak emziriyorum öylelikle alıyor
defnevedoruk yagizzeynep 2 aylık 2 aydır böyle besleniyor hiç tutmadı, sütümde kesilmedi hatta maşallahh diyeyim dolapta yaklaşık yüz paket sütüm var. 55 günlükken 5590 gramdı 3135 doğdu
yagizzeynep defnevedoruk maşallah hep böyle olur inşallah biriktirdiğiniz sütleri biberonla mi veriyorsunuz
princessmom_ yagizzeynep benimkide doğduğundan beri sol memeyi sever sağı çok sevmez yaani öyle redde yaşamadım
rabiacetn namkoll göğsünüzdeki eşitsizliği nasıl aştınız peki ? Oğlum sol alıyor asla sağ göğsümü almıyor uykulu halde bile iki çekip bıraktı bende uğraşmadım farklı yollar denedim ama çare olmadı şimdi de göğüslerimde eşitsizlik var ve beni rahatsız ediyor doğrusu
namkoll rabiacetn Bariz bir biçimde eşitsizlik var bende ama bugüne kadar hiç sorun etmedim Çatlakları daha çok takıyorum açıkçası Bebeğimden hediye diyeaşmaya çalışıyorum sende böyle düşün
maviev35 yagizzeynep tutabilir, sanki Emdiği memeyi tutturacak gibi pozisyon alın ama diğer memeyi verin.
birtutamorgu yagizzeynep benim kide solu emdi sagi ememedi ben emzirdim emzirirken akani sağıp ardina verdim
Ordinary Benim oğlum da ilk aylarda ikisini de emdi ama kendi kendine ( muhtemelen akış hızı farklı) sağ memeyi emmeye ve solu reddetmeye başladı ve emmedi. Sütüm kesilmedi şu an üç yaşında ve aylardır bıraktırmaya çalışıyoruz ne desek olmuyor 🙈
namkoll yagizzeynep kullanmadım biberon, emzik hiç birini kullanmadım ben Naçizane böyle bir durumda biberon, memeyi bırakmaya sebep olabilir diye düşünüyorum
rabiacetn namkoll benimde çok çatlağım yok ama göğüslerim biraz canımı sıkıyor aslında ben takılmıyordum birkaç kere bunu dışarıdan fark edildiğini söylediler o yüzden aklıma takıldı artık