yagizzeynep Bebeğim bir memeyi reddedip öbürünü tutuyor sadece o da onu doyuruyor mu bilemiyorum ve o yüzden sağıp biberonle veriyorum meme reddi yapar mı bu durum aranızda bu sorunu yaşayan var mı nedir çözüm önerileriniz
defnevedoruk yagizzeynep merhaba benim bebeğimde tek memeyi tutuyor diğer memeyi sağıp buzluğa atıyorum biberonda tutmuyor maalesef ama kilo alımı iyi olduğu için doktor sorun yok dedi
tonymontana yagizzeynep reddettigini duzenli sagmalisin kanser riskini arttirdigini duymustum benimde sadece sag gogusumu emiyordu kizim sagim yapiyordum surekli sonradan kesildi sutum
yagizzeynep hepyerdeyizz evet tutmaya çalışıyor ama meme ucum yeterli gelmediği için 2 saniye de bir tutup bırakıyor
yagizzeynep defnevedoruk ne zamandan beridir tek memeyle besleniyor burda bazı arkadaşlar sütünün kesildiğini söylemiş de endiselendim
defnevedoruk yagizzeynep 2 aylık 2 aydır böyle besleniyor hiç tutmadı, sütümde kesilmedi hatta maşallahh diyeyim dolapta yaklaşık yüz paket sütüm var. 55 günlükken 5590 gramdı 3135 doğdu
tonymontana yagizzeynep ilk emzirdigim andan itibaren sol memeye sicak yaklasmadi sagda hem o hem ben daha rahattim sagdan sut akisi da iyiydi zaten uzun bir sure sagdim sagimi birakip sadece emzirmeye calistim (cevremdekiler sagip verdigim icin zehir vermisim gibi davraniyordu) pompa gibi guclu ve dakikalarca cekmedigi icin bebegim sutum azaldi ve kesildi
maviev35 yagizzeynep tutabilir, sanki Emdiği memeyi tutturacak gibi pozisyon alın ama diğer memeyi verin.
namkoll yagizzeynep 27 ay boyunce tek meme emdi ilk 1 yaş yaşına göre çok da kilolu diyordu doktorumuz. Ebeler dahi bu çocuk memeyi bırakır dedi ama bırakmadı ve tek göğsümle doydu. Çözümü yok en azından ben bulamadım solu asla kabül ettiremedim Ama rızkı varmış 27 ay tek göğüsle emdi
yagizzeynep namkoll yaptığınız farklı bir şey var mıydı bırakmasın diye ya da öbür memedeki sütü napiyodunuz
rabiacetn namkoll göğsünüzdeki eşitsizliği nasıl aştınız peki ? Oğlum sol alıyor asla sağ göğsümü almıyor uykulu halde bile iki çekip bıraktı bende uğraşmadım farklı yollar denedim ama çare olmadı şimdi de göğüslerimde eşitsizlik var ve beni rahatsız ediyor doğrusu
namkoll yagizzeynep sağdan emince soldan akıyordu pompa ile topladım uzun bir süre bazısını dolaba attım bazısını döktüm çünkü şükürler olsun sağ göğsüm hep dolu doluydu 2 aya kesildi zaten sol göğsüm. Bırakmasın diye extra bişey yapmadım açıkçası sık sık emzirdim kızım da çok seviyordu memeyi Zor ayırdım
namkoll yagizzeynep kullanmadım biberon, emzik hiç birini kullanmadım ben Naçizane böyle bir durumda biberon, memeyi bırakmaya sebep olabilir diye düşünüyorum
canbartuuu yagizzeynep merhaba kaç aylık ? Hangi haftada? Benimki atak zamanlarında yada çok gazı olduğunda sadece pozisyonunun rahat olduğu göğsümü emiyor. Onun dışında yapmıyor belki atak haftalarında olabilirsiniz. Yada süt akışıyla ilgili olabilir reddettiği göğüsten hızlı geliyor olabilir emzirmeden elinizle sağıp yatarak emzirmeyi deneyebilirsiniz
yagizzeynep canbartuuu daha 12 günlük öbür memeyi de tutmuyordu 3 gün oldu ona da alıştıralı elle pompayla da sağım yapıp denedim ama tutmadı malesef