Cebe vs indirildiğini asla dusunmuyorum sonucta devlet eğitim ama okulu kalkındırma gözü anaokuludur ordan toplanır okula harcanıyor devlet desteği asla yeterli gelmiyor orda calısan fazladan hizmetli bile ödenekle karsılanıyor bazı durumlarda cidden acı ama ülkemiz bitti