SucukluSutlac hahahaha saçmalığa bak. Devlet okulu değil mi neye göre seçiyor?
Biz de kayit yaptırdık dediğim gibi aylık bin TL total’de 9bin . Bir anda alan var dönemlik alan var ama alıyorlar yasal zaten. Bize parayı gönderin dekont ve kimlik fotokopisi ile gelin dediler. Ne zamana kadar yatacak para diye sordum istediğiniz zaman ama belli bir kapasitem var mevcut dolduğunda yatırmanız bir anlam ifade etmez dedi. Temmuz sonuna doğru da yüzde 80 dolmuştu zaten. Öyle seçmece vs bir durum yok yani.