betamom valla ben sahibindene ilan verdim 😅 ufak tefek anlaşmazlıklar oldu tabi de ama genel olarak iyilerdi zaten evde her yerde kamera vardı. Okul öncesi öğretmenleri buldum hatta, çok güzel etkinlikler yapiyordu.Sürekli eşim ben izledik bir yanlsi görmedik. 4 aylık bebekte çok sinir ihlali olmaz ama ya ne yapabilir mamasını içir uyut kucakta gezdir😅 biraz daha büyüdükçe zor, kvdeniz çok sıkıntı değilse üç dört ay o baksın sonra baktınız olmuyor kafanıza göre birini bulursunuz.