ftmglkg Arkadaşlar bir okulda psikolojik danışmanım süt iznim de olduğu için sadece haftaiçi 09.00-12.30 arası çalışacak bir bakıcı tutacagım. Bakıcıyı da buldum çalıştığım okulda tanıdığım bir velimiz bakacak ama henüz fiyat konuşmadık. Piyasayı pek bilmiyorum bakıcısı olanlar ne kadar veriyorsunuz? Bilgisi olan yazabilir mi?
2123d ftmglkg haftada 3.5 gün gelecek benimki üç gün 7.30-4.30 yarım gün 7.30 12.30 gelecek 15 bine anlaştık.sizin üç saat için 15 çok fazla 10 verin
kubratagram ftmglkg haftanın 5 gün bakacak benim bakıcı sabahçı mı öğlenci mi olcam bilmiyorum ama sabahçı olursam saat 8.00- 13.00 arası öğlenci olursam da 11.00-15.00 arası bakacak 14 bine anlaştık kamera ile evimde bakacak Kahramanmaraştayım oğlum 2.5 yaşında ev işi filanda istemedim sadece çocuğun herşeyi ile ilgilenecek
zynprvlfsn ftmglkg Ordu’dayım, arkadaşım 2 yaş ve 6 aylık bebeğini 17 bine baktırtıyor( şu an süt izni var), kadın ayda 1 kere de temizlik yapıyormuş. Ben kaynana olayına karıştım, mecbur kaldım ona baktırtmaya, yoksa 17/20 bin uygun yani.
Leno ftmglkg şöyle ki bu tarz işler de üç saat geldin iki saat geldin diye düşünmek çok mantıklı gelmiyor, çünkü gelecek kişi benim yarim günüm gidiyor şeklinde düşünüyor. Yarım sigorta yol parası da isteyebilir. O yüzden siz hiç bir şeyi karıştırmadan 15 bin verirseniz daha uygun olur, çocuğunuzla da daha iyi ilgilenmiş olur eğer guvendiginiz biriyse. Çünkü diğer türlü şu oluyor biraz yüksek maaşlı bir yer bulununca oraya gidiliyor. Ben de öğretmenim üç bakıcı değiştirdim artık biraz öğrendim 😅
ftmglkg Leno bulduğum kişi geçen yıl okulumuzda temizlik yapıyordu odamı da temizliyordu güvendiğim bir kişi onun açısından da bir fırsat oldu bu iş çünkü evlerimiz yürüme mesafesinde çok yakın. bir de saati uzun olan bi işte çalışamaz kızını okula bırakıp alıyor bana da saygısı var ondan mıdır bilmem fiyat bile sormadan tamam dedi. Şimdi ne dersem itiraz etmez gibi ama tabiki hakkı neyse onu vermek istiyorum. Az olmasın motive olsun isterim tabi.
ftmglkg Leno hatta şöyle bebeğim 4 aylık. Yönetmeliğe göre ilk 6 ay süt izni 3 saat ikinci 6 ay 1.5 saat. Derse gitmediğim için müdürüm yönetmelikteki şekliyle kullanabilirsin dedi. Okulumuz normal şartlarda 8-12.30 yani 4 buçuk saat. Süt iznimi kullanınca 2 ay sadece 1 buçuk saat okulda olacağım sonrasında ise 3 saat okulda olacağım. Baya az bir saat yani bu yüzden yarım gün fiyatı versem de ekstra fazla da vermeme gerek yok saat olarak zaten avantajı olacak.
betamom Leno ay nasıl buldunuz ya. Benim kv gelecek ama onunla hiç düzen kurabileceğimi düşünmüyorum. Sürekli benim sınırlarımı ihlal edecek. Ama bambaska sehirde olacagım içinde biraz mecburum daha 4 ay yeni olacsk😞
ftmglkg 2123d istanbuldayım burada belki bir tık fazladır ama gerçi semt olarak çok iyi bir semtte oturmuyorum.
Leno ftmglkg evet ders saatleriniz az ben de o şekilde çalıştım. Şehir vs tanimiyor eğer tam anlamıyla tanımadığınız biriyse kişi daha yüksek maaş bulunca bırakabiliyor. Ben de sizin gibi düşünmüstum bir gün bir baktım bakıcı abla yarın gelmiyorum dedi, belediye de iş buldum öğlene kadar çalışma parası az geldi diye, tabi ona da bir şey diyemedim. Diğer bulduğum bakıcı da öyle olunca tam zamanlı alıp asgari verdim mecbur. Birde Maraştayiz çok gelismis bir şehirde değil. Yani tam anlamıyla guvendiginiz biriyse olabilir.
ftmglkg Leno evet haklısınız ne kadar güvensemde daha iyi bir fırsat bulup gidebilir babamızın oğlu değil hiçkimse 😅 o yüzden ben de hakkı neyse onun bir tık fazlasını vermek istiyorum ama çok da fazlasını değil tabi bizimde bi bütçemiz var🥲
Luthientr ftmglkg Benim tam zamanlı bakıcım. Asgari ücret + sigorta + yol parası veriyoruz. Hepsi 31.000 civarı mal oluyor bize. Yarım gün yarısı olur size 15.500 civarı düşünün
ftmglkg Luthientr peki sizce ne fiyat düşündüğünü ilk ona mı sormalıyım yoksa direkt ben şu fiyat nasıl mı demeliyim bu işler nasıl oluyor 🥲
ftmglkg @"zynprvlfsn Gelip en fazla 3 saat kalacak onun da 1 saati bebeğim uyuyacak 17 bin benim için çok bence benim aklımda 14 bin var ama el mecbur benim için anne ya da kaynanaya baktırmak bir seçenek değil kaç olursa vermek zorundayız
Leno betamom valla ben sahibindene ilan verdim 😅 ufak tefek anlaşmazlıklar oldu tabi de ama genel olarak iyilerdi zaten evde her yerde kamera vardı. Okul öncesi öğretmenleri buldum hatta, çok güzel etkinlikler yapiyordu.Sürekli eşim ben izledik bir yanlsi görmedik. 4 aylık bebekte çok sinir ihlali olmaz ama ya ne yapabilir mamasını içir uyut kucakta gezdir😅 biraz daha büyüdükçe zor, kvdeniz çok sıkıntı değilse üç dört ay o baksın sonra baktınız olmuyor kafanıza göre birini bulursunuz.
ftmglkg betamom benimde burda görümcelerim var eşim onların bakmasını teklif etti ama kesinlikle istemedim çünkü aynen dediğiniz gibi sınır ihlali yapacaklardı. Dinleyeni de vardır tabi ama benimkiler kendi bildiklerini okuyacak cinsten 😅 Tabi bakıcıya güvenmek de ayrı bi mesele bulmak da ayrı zor ne iş yapıyorsunuz bilmiyorum ama öğretmenlerin bulması bi tık daha kolay oluyo veliler arasından.