acemiibirann sütüm yetmiyordu ağlıyordu artık aç kaldığını hissedip mama verince sakinlemişti çok üzülmüştüm. Sanki aç bırakmışım gibi. Ya hem diyetten hem alerji psikolojik olarak yıpratmıştı beni ilk annelik vs vs. Psikolojik yani tamamen. Yoksa yediklerime çok dikkat ediyordum ama psikolojik olarak azalmıştı maalesef