deniz_9555 1,92 çıktı değer orta pozitif gözüküyor yumurta akı bakılıyor ama tamamen yememek lazım dedi, ara ara ağzının kenarları kızarırdı ve egzaması büyüdü biraz alerjik bir bebekti döküntüleri olurdu hep zaten o yüzden istedi doktor, ilk yumurta sarısı verdiğimde sürekli kusuyordu belki o yüzdendi bilemiyordum