Bebeğinin sana sesine ve en önemlisi kollarında olup kokunu duymaya ihtiyacı var, yenidoğan uyku rutını diye bısey yok onlar daha çok küçük . Al kucağına kucağında uyut gezdır , zaten bıraz büyüsün sen istesen de gelmeyecek kucağına ve bidaha asla bu aylarda olmayacak . Ayrıca emzık de kötü bırsey değil keşke Benım bebegım tutsa.