mommysena ben bebeğimi hep kucağıma aldım, onu koklayarak ve kendi kokumla uyuttum. Zaten almasaydım da illaki diğer dönemlerde alacaktım çünkü gerçekten sakinleşmesi için anne kucağına ihtiyaç duyuyorlar. Ama benim bebeğim asla kucak isteyen bir bebek olmadı. Hep kendi başına olmak istedi. Şuan 1 yaşında asla kucağa gelmiyor , yürüyor zaten. Yani bence bu bebekle alakalı. Siz bebeğinizi anne kokusundan mahrum bırakmayın bence.