ellag cevabınız için çok teşekkür ederim benim doğumdan sonra 18. Gün oldu bu durum 4 gün hastane gezdim anlamadılar 4. Gün anladılar o ara cigerime de embol atmış cigerimden sorun yaşamıyorum şükürler olsun ama bacağım yani o 4 gün ben öldüm benim bacağımı sanki canlı canlı kestiler sonra kan sulandırıcıya başladılar şuan günde 2 kere oluyorum yarın taburcuyum inşallah evde günde 1 kere kullancam yarın bacağıma tekrar bakılcak bakalım ne diyecekler ilk günlere göre çok iyiyim elhamdulillah en azından yatakta ağlamadan duruyorum hareket ediyorum ayağıma hala tam basamıyorum sekerek sadece tuvalete gidebiliyorum ama buna da şükür çok korktum dediğiniz gibi bir daha yürüyemiycem sandım🥺 ama çok geç açılacak sanırım yürümemde napalım olacağı varmış çocuk olmasa yine neyse ama çocuklu hayatta yürüyememek çok zor umarım bende en kısa zamanda daha rahat yürüyebilirim 🥲