simseklivekalpli öncelikle gayretinizi, niyetinizk, hassasiyetinizi tebrik ediyorum. Maşallah ❤️ Elinizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorsunuz.
Şunu size söyleyebilirim ki şeytan boş adamla uğraşmaz tabiri caizse. Zaten ceptedir. Alimler, büyük zâtlarla da uğraşmaz, çünkü kale gibidir. Hep arada kalmışlarla, yapmaya çalışanlarla, düzenli niyet edenlerle uğraşıyor. Unutmayın, şeytani da Allah yarattı. Nefsimizi de Allah yarattı. Nefiste şeytanın da yaratılması şer değildir. Onlara uymak şerdir. Tıpkı ateşin yakması gibi. Yemek yaparız, ısınırız ve birçok işimize fayda sağlar. Biri elini sokuyor ve yanıyor. Bu ateşin varlığı şer oldu beni yaktı dese ne kadar akılsızlık eder. Çünkü kendi hatasıyla yandı.
Velhasıl nefsimizde bize ibadetlerde bir nevi level atlamamıza vesile oluyor. Savaşıyoruz, bazen kazanıyoruz bazen kaybediyoruz. İnsanız çünkü. Eğer nefis olmasaydı melek olurduk. Makamımız sabit olurdu. Ama insanların tek tek makamları farklıdır. Son olarak kardeşim sakın bırakma, devam et. Allah’ın izniyle devam ettikçe ve en önemlisi bu içindeki seslere ehemmiyeti vermezsen uçar giderler. Arı gibi düşün, sen ona satasirsan seni sokabilir. Ama geçer gidersen o da yoluna devam eder.
Ek Bilgi :
Instagram’da Şifa Zorlu hocanın “Namaz Kardeşliği” grubu var telegramda. Çok faydasını görürsün inşallah. Bir arkadala eslesiyorsun ve birbirinizin namazları takip ediyorsunuz.
Hakkını helal et uzun yazdım. Allah için kalbime yazmak geldi. 🧡