Kızlar selam 🫶
Çok dinle alakalı olmayan bir ailede büyüdüm, kendi çabamla öğrendim, tesettüre girdim. Namazı da geç öğrendim. Ara ara başlayıp bırakıyorum istikrar sağlayamıyorum ama asıl sorun şu. Sürekli bi vesvese halindeyim. Abdestliyim ya da abdest alicam acaba pis bir yere değdim mi, üstüme bişey bulaştı mi (özellikle bez değişimi ya da banyoya girdiğimde) ya pis bir yere dokunduysam abdestim bilmeden sakatlandiysa.
Namaza başlıyorum orada binbir türlü düşünceler. Acaba bilmediğim bir ayrıntısı var mı, secdede tam avuç içim değecek mı, topuk değecek mı, çok hızlı kalktım tülbent havalandı boynum göründü mu, kabul oluyor mu olmuyor mu derken kendime zulüm ediyorum. Bu şekilde de istikrar da sağlayamıyorum tat da alamıyorum.
Şuna çok dikkat et ya da rahat ol ne bileyim bir tavsiyesi olan var mı, siz de yasiyor musunuz bunları?