0beyza ben de aynı sizin gibi düşünüyordum doktora sordum evde klima varsa bişey olmaz demişti oğlum 26 günlükken yaptırdım hareketi küçük olduğundan aşırı değildi ve yine küçük olduğu için dokuları hemen iyileşiyor kremini sürdüm bol bol bezini değiştirdim normal şekilde hiç sorun yaşamadım iyi bakarsanız 2-3 güne iyileşir hiç korkmayın