0beyza Kızlar oğlum 24 günlük kırkı çıkınca hemen sünnet ettirmek istiyorum ama çevremde yaz günü sıcaktan iyileşme süresi zor olur diyenler oldu yazın bebeğini sünnet ettiren var mı iyileşme süresinde bi sıkıntı yaşadınız mı
selinismail1 0beyza benımde bebeğim 34 günlük ilk bebeğimi eylül gibi kestirmiştik o zaman 3 aylıkdı bunu da 3-5 aylık kestırcem biraz serinlesin havalar sıcakta tehlikeli pişik fln olur hava sıcak bide bezin içinde taze yara oldumu biraz bekleyin derin
hamcokelek33 0beyza bu ara özellikle çocuk doktorları yenidoğanken yaptırmayın diyor ikidir instagramda denk geliyorum, bebekken riskler daha fazla oluyormuş. Bebeğim 3 buçuk aylık kafam çok karışık. Hatta ğnlü bir çocuk doktoru kendi oğlum için 6 yaşı bekleyeceğim yazmıştı geçen gün
smileylaylom 0beyza 48 günlüktü yaptırdığımda biz şubat sonu mart başı gibi yaptırdık bi haftada tamamen iyileşmişti. Hatta doktor iyi ki yapmışız tıkanıklık varmış açıldı dedi
melek7_3 0beyza benimde bebeğim ağustos doğumlu bir aylıkken yaptırdık havalar sıcaktı ama bir sorun yaşamadık çok şükür iyikide yaotırmışız ne kadar erken o kadra iyi
Kedilivebebeli1 Ben 23 günlükken yaptırdım.İki üç günde iyileşti.Bizim memlekete gitmemiz gerekiyordu o yüzden yaptırdım.İmkanım olsa Ekim gibi yaptırırdım, çok az pişik dışında bir sıkıntı yaşamadık çok şükür ama bence dönmeye başlamadan biran önce yaptırılmalı.
160525 Merhaba ben ikizlerime 2 günlükken yaptırdım. Ve göbek bağından önce iyileşti. Hiçbir sorun yaşamadık.
bukbuki Biz çocuk cerrahına gittik 35 günlükken. Adam ben altı aydan önce sünnet yapmıyorum dedi yolladı bizi. Tehlikeliymiş sorun olurmuş. Ama bakıyorum herkes yaptırıyor çatır çatır
0beyza bukbuki evet hatta dönmeyi bilmediği için daha rahat oluyor diyorlar devlet hastanesi iki yıldan önce yapmam diyor biz de kliniğe yaptırmayı düşünüyoruz
smileylaylom bukbuki bende çocuk genel cerrahına gösterdim, hatta oğlumda su fıtığı ( hidrosel ) vardı ama problem olmaz yapabiliriz dedi. Yapınca da iyi ki yapmışız tıkanıklık varmış daha iyi olur dedi ve yaptı
lovelybabyman tkut öyle diyorsunuz da pipiyi her an kontrol etmek gerekiyor sünnetsiz olunca ucu hep kızarıyordu her gün bakmama rağmen hem de sürününce daha da büyüyünce iyileşmesi zor olur
Aysunnkaya 0beyza martta doğum yaptım 15 günlüktü hemen yaptırdım milleti dinlemeyin yazı kışı mı var yaptırın