[silindi] bensuy Dmt-01 Aysunnkaya aysebb asar23 Efe_momm kızlar peki bu hapı kullanırken sigara içen var mı aranızda? Beyinde pıhtı mıhtı bişeyler diyorlar da bende kullanıyorum bırakmam mı gerekiyor acaba?
Efe_momm Sadece östrojen içeren bir hap olduğu için sadece sigara kullananlar bu ilacı kullaniyor mini pil olarak geçiyor zaten araştırırsanız görürsünüz sigara kullananlar da pıhtı atma oranı diğer haplara kıyasla daha az tehlikesiz