aley01 Kızlaarrr sevgili anneler Ne olursa artık son çare neler yaptınız veya etrafınızda duyduklarınız varsa bekliyorum tek tek deneyeceğim olmadı 😅 bekliyorummm aciilll helppp meeee
Balyanak_19 aley01 benim de bebem 27 aylık inanılmaz meme bagımlısı hala geceleri yeni doğan gibi sürekli meme yiyor ya da sabaha kadar ağzında evdeysek vay halime gidip gelip meme istiyor artık gına geldi bugün onu emzirmekten bir şey yapamıyorum bende aldım göğsüme karbonat sürdüm ağladı falan ama uyuttum şimdi bakalım ne olacak ne kadar konuşsamda anlamıyor mecbur bu yolu denedim
aycazafermom aley01 bebişinz kaç aylık bende düşünüyorum ama erken mi bilmiyrm hayır emzirmeyi de çok seviyorum aslında ama memeye güvendiği için yemekle arası hiç yok
aley01 Balyanak_19 aaa ilk defa duydum basıl uyguladınız suya karıştırarak falan mı ? Benimde komşum bugün saç koy almaz dedi
yagmur35yy aley01 ben bi arkadaş önerdi koki bandı yapıştırdım 13 aylıkken bıraktık iki gün zorlandik ama bitti sukur aklına bile gelmedi
babysuzkesen aley01 bende burada bekleyeyim 10 gün sonra bıraktırmayı düşünüyorum Allah yardımcımız olsun
pozitifanne06 aley01 ben meme bağımlısı olan kızımı şu an azalttım günde 2 maksimum 3 kez sadece uykuya geçişte emziriyorum. Zordu 😅 Gündüz ilk istediğinde meme artık çok yorulmuş uyumuş falan dedim yemedi ağladı. Hadi parka çıkalım hadi sakız vereyim hadi blippi izleyelim hadi Asya’ya (arkadaşı) gidelim diye kandırdım ilk günler hiç evde durmadım aklına çok gelmedi. Şimdi gündüz aklına gelmiyo. Uyku bağlantısını kesmek için de sallanan beşik aldım babasına devretmeye çalışıyorum. Hala emerek uyuyo. 3-4 kez beşikte uyudu 3 günde.
aley01 pozitifanne06 ailem yuzalta oturduğum yerde hiç tanıdığım yok yaşıtım yok yüksek katta oturuyorum asansör yok heryer yokuş çocukla çıkamıyorum evde kaldım yaa yoksa dışarda olsam bende belki daha kolay olur
aley01 sumeyye199i benimki de öyle uykuya emerek geçmesini geçtim gün içinde hep meme de gece saat başı uyanıyor tükendim